lauantai 11. tammikuuta 2014

Valot, kamera, käy!

Jo on tullu taas heiluttua kameran kanssa, kun Mikkeliin tultiin
Kikin ja iskän luokse viikonlopun viettoon!
Ja kerrankin Arata on ollut todella kohtelias ja varsinainen herrasmies
Kikiä kohtaan, hyvä poika! ;)
Tosin metsässä kun olin koirien kanssa ja Ara kovasti olis tahtonut Kikin
kanssa leikkiä, niin Kikillä oli oikein suu täynnä Aran karvoja ku ei tyttöä
toisen leikit kiinnostanut, nii osotti sitten mieltään, haha :D
Maanantaina olis tarkoitus mennä kattomaan uutta asuntoa mulle ja Aratalle
toiselta puolelta Jyväskylää, (Tampereelle muutto saa nyt odottaa)
toivotaan, että saataisiin se asunto! :)

                                                    "Pliiiis, nyt se kamera pois!"





"Tulis nyt tuo Kiki mun kanssa leikkimään"

                                                     Minä ja mun lauma <3

Ääääk!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti