keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

Kirkkain tähti taivaalla

Eilen meitä kohtasi valtava suru, kun rakkaani lähti taivaaseen veljensä luokse.
Juttelin 7:än eri koira-alan asiantuntijan kanssa löytääkseni apua, jotta meidän
matkamme ei olisi tarvinnut päättyä ennen aikojaan. Olisin halunnut antaa
pojalle vielä mahdollisuuden olla täällä meidän kanssamme, mutta lääkärit
olivat yksimielisiä että apua ei ole meidän tilanteeseen saatavilla .
He uskoivat myös että Aratalla ei ole hyvä elää jatkuvan ihmispelkonsa kanssa.
Niinpä jouduin tekemään elämäni raskaimman ja sydäntä raastavimman päätöksen,
kun Arata jäi sille reissulle, eikä tullutkaan enään kotiin.
Uskon Aratan kuitenkin ymmärtäneen minua, aivan viime hetkillä vielä jaksoi antaa
minulle ison märän pusun ja katsoi mua silmiin, suurilla ruskeilla silmillään, aivan
kuin antaneen anteeksi, kun minä podin syyllisyyttä.
Loppuun asti sain olla rakkaimman ystäväni kanssa, silittää ja jutella, pitää kiinni.
Illalla näin taivaalla muita paljon kirkkaamman ja suuremman tähden, sen täytyi
olla Aratan tähti, kirkkain tähti taivaalla. <3 Arata oli päässyt perille.

Arata tulee aina olemaan sydämessäni ja muistoissani. Ystäväni on luvannut
piirtää minulle kuvankin Aratasta, jonka aion tatuoida myöhemmin.
Tatuointia olen suunnitellut jo kauan, mutta nyt sillä on entistä suurempi merkitys.

Arata opetti minulle paljon. Arata oli sympaattisin ja lempein koira jonka olin
koskaan tavannut. Rakastin Arataa koko sydämestäni ja Arata näytti minulle joka
päivä, että hänkin rakastaa minua, aidosti ja oikeasti. Arata, minun paras ystäväni <3
Arata opetti minulle myös luonteen tärkeyden, ja sen, että joskus on vain osattava
päästää irti.
Mun sydän on nyt valtavan kokoinen, kun Arata muutti sinne asumaan.
Täytyy vain oppia elämään sen kanssa, ajan kanssa. Suru on suuri ja ikävä lohduton.

Arata 14.07.2013 - 25.03.2015 <3 Aina sydämessäni <3


7 kommenttia:

  1. Suurinta rakkautta on, kun osaa päästää irti <3
    Kyyneleet tuli lukiessa. Kuinka kauniisti kirjoitit suuren surun vallitessa.
    Arata on kirkkain tähti taivaallasi ja säilyy sydämessäsi ikuisesti, sieltä häntä ei kukaan voi pois ottaa <3
    Osanottoni.

    VastaaPoista
  2. Kuten Leena aiemminkin sanoi niin suurin rakkauden osoitus on osata päästää irti, vaikka se murtaakin ihmisen täysin. Sivusta Aratan ja sun taivalta seuraten niin kyllä mullakin kieltämättä kyyneleet nousi pintaan kun kuulin Aratan poismenosta. Tosiaan, kukaan ei voi enään riistää Arataa pois, se pysyy sun sydämessä ikuisesti. Älyttömän paljon voimia sulle ja hei, älä välitä niistä ilkeistä sanoista mitä jotkut idiootit sulle laukoo, sä tiedät totuuten ja se riittää, he eivät tiedä tilanteesta mitään. Vielä kerran, mutta voimia ja pysy vahvana!

    VastaaPoista
  3. Kiitos teille <3 kuten kirjoitin, niin mun sydän on nyt valtava, kun Arata asuu siellä, varmassa tallessa ja turvassa <3

    VastaaPoista
  4. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  5. Mullekin kerran sanottiin että "On rakkautta luopua." <3

    Ikävä ei mihinkään katoa, sitä oppii käsittelemään eri tavalla. Varmasti tulee aina päiviä milloin itkettää ja harmittaa, mutta silloin kannattaa muistaa että koiran on nyt hyvä olla ja ratkaisu oli SEN kannalta juuri oikea. Muistoja ei voi kukaan viedä sulta pois. Jokainen koira jättää oman tassunjälkensä ja aina tuntuu pahalta, mutta pahinta on kun liian nuorena joutuu lähtemään.

    Älä välitä ilkeistä kommenteista. Päätös oli ihan varmasti oikea ja tärkeintä on että itse tiedät sen. Jos tarviit juttukaveria niin viestiä saa aina laittaa!

    VastaaPoista
  6. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista